School
Facebook
  • Strona Główna
    • Sekretariat
      • Kontakt/Praca sekretariatu
      • Zapisy do Szkoły
        • Zapisy do kl. I
        • Klasa sportowa
      • Dokumenty szkolne
    • Ważniejsze daty
    • Historia Szkoły
    • Pedagog
    • Logopeda
    • Gabinet pielęgniarki
    • Stołówka
    • Profilaktyka
    • Projekty
    • Archiwum
      • Archiwum 2013/2014/2015
      • Archiwum 2012/2013
      • Archiwum 2011/2012
      • Archiwum 2010/2011
  • Kryształowa tarcza
    • Statuetkę otrzymali ...
    • Regulamin przyznawania statuetki
  • Święto Szkoły
    • Święto Szkoły 2014
    • Święto Szkoły 2013
    • Patron
      • Szkolna Gazetka - wydanie specjalne
      • Folder okolicznościowy
      • Zdjęcia z wycieczek
    • Hymn Szkoły
    • 35-lecie Szkoły
    • Spotkania z podróżnikami
  • Strefa Ucznia
    • Koła zainteresowań
      • Klasy I-III
        • Koła języka polskiego I-III
        • Koło matematyczne kl. I-III
        • Koło informatyczne
        • Koło Artystyczne
        • Koło muzyczne
      • Klasy IV-VIII
        • Koło matematyczne
        • Koło języka polskiego
        • Koło języka niemieckiego
        • Koło redakcyjne
        • KÓŁKO PRZYRODNICZE
          • Aktualności
          • Archiwum
        • Koło techniczno-informatyczne
        • Koło artystyczne
        • Koło biblioteczne
        • Koło historyczne
        • Szkolna TV
        • Koło teatralno-literackie
        • Koło przyrodnicze „Odkrywców”
      • Sport
        • Szkoła w ruchu
        • Piłka nożna
        • Piłka siatkowa
        • Lekkoatletyka
        • Gimnastyka korekcyjna
    • Wolontariat - Szkolne Koło Caritas
    • Klasa Autorska
    • Bezpiecznie w sieci
    • Gazetka - "Co w Czwórce Szeleści"
    • Samorząd Uczniowski
    • Basen
      • Zajęcia na basenie
      • Regulamin
    • Wycieczki
      • Nasze wyprawy
      • Archiwum
    • Klasa sportowa
    • Rok Dla Niepodległej
  • Nasze osiągnięcia
    • Osiągnięcia przedmiotowe IV-VI
      • Najnowsze
      • Archiwum
    • Osiągnięcia sportowe IV-VI
      • Najnowsze
      • Archiwum
    • Klasy I-III
      • Najnowsze
      • Archiwum
    • Osiągnięcia 2010-2011
  • Rada Rodziców
    • Aktualności
    • Nr konta
    • 1% dla Szkoły
    • Festyn Rodzinny "Bezpieczna szkoła"
    • Poprzednie lata
      • Rada Rodziców 2015/2016
      • Rada Rodziców 2014/2015
      • Rada Rodziców 2013/2014
      • Rada Rodziców 2012/2013
      • Rada Rodziców 2011/2012
      • Rada Rodziców 2010/2011
      • Rada Rodziców 2009/2010
      • Dla Rodziców 2017/2018
      • Rada Rodziców 2016/2017
  • Dla Rodziców
    • Dla rodziców - 2018/2019
    • Poprzednie lata
      • Dla Rodziców 2016/2017
      • Dla Rodziców - 2015/2016
      • Dla rodziców - 2014/2015
      • Dla rodziców - 2013/2014
      • Dla rodziców - 2012/2013
    • Biuletyn
    • Aktualności
  • Kadra Pedagogiczna
    • Dyrekcja
    • Wychowawcy
    • Grono pedagogiczne
  • Świetlica
    • Aktualności
    • Świetlica - organizacja pracy
  • Biblioteka
  • Kontakt
  • Nauka programowania dla wszystkich.
  • PODZIEL SIĘ CIASTKIEM I SERCEM!
  • Festyn Historyczny A.D. 2018 w obiektywie
  • Narodowe Święto Niepodległości

Informacja dla rodziców

  • Drukuj
  • E-mail
Poprawiono: środa, 17 kwiecień 2019 Opublikowano: wtorek, 16 kwiecień 2019
admin_rs

Szanowni Państwo, informujemy, że termin spotkań z rodzicami został przesunięty na maj (daty i godziny zebrań podamy w późniejszym terminie).

Dyrekcja 
SP4 w Iławie

Ogloszenie!

  • Drukuj
  • E-mail
Poprawiono: środa, 17 kwiecień 2019 Opublikowano: piątek, 12 kwiecień 2019
Sekretariat

W trakcie trwania egzaminu ósmoklasisty,
w dniach 15 – 17. 04.2019r., świetlica szkolna zapewnia zajęcia opiekuńcze potrzebującym uczniom klas I, II, i III w godz. 7.00 – 15.30.

W dniach 15,16,17 kwietnia
nie odbywają się lekcje.

Organizacja pracy szkoły w dniach 15-17.04. 2019 r.

  • Drukuj
  • E-mail
Poprawiono: środa, 17 kwiecień 2019 Opublikowano: czwartek, 11 kwiecień 2019
admin_rs

W tych dniach odbywają się w naszej szkole egzaminy klas ósmych.

Nauczyciele naszej szkoły podejmują się tego zadania mając na uwadze dobro naszych uczniów i ich wieloletni trud włożony w naukę.


Harmonogram:

15.04. (poniedziałek) - język polski

16.04. (wtorek) - matematyka

17.04. (środa ) - język angielski

Przypominamy:
1. Zbiórka każdego dnia na holu I piętra - 8.30.
2. Każdy uczeń posiada przy sobie legitymację szkolną.
3. Obowiązuje strój galowy.
4. Na każdym  egzaminie uczeń posiada długopis z czarnym wkładem (może mieć też drugi zapasowy) - niedozwolone jest korzystanie z długopisów zmazywalnych /ścieralnych. Na matematykę przynosi obowiązkowo jeszcze linijkę.
    Żadnych innych przyborów!
5. Na salę egzaminacyjną absolutnie nie wolno wnosić żadnych urządzeń elektronicznych (telefonów, smartwatchy itp).
    Zakaz dotyczy uczniów i nauczycieli.
6. Można mieć ze sobą małą butelkę wody mineralnej.

Wszystkich uczniów proszę o punktualne przybycie oraz dokładne przestrzeganie obowiązujących zasad oraz poleceń  komisji nadzorującej.

Z poważaniem
Ewa Michlińska
Wicedyrektor Szkoły Podstawowej Nr 4

Wszyscy  Nauczyciele i Pracownicy Szkoły  życzą Uczniom Klas Ósmych Powodzenia !!!

OGŁOSZENIE- OBIADY!

  • Drukuj
  • E-mail
Poprawiono: środa, 17 kwiecień 2019 Opublikowano: wtorek, 09 kwiecień 2019
admin_rs

 Płatności za obiady przyjmowane są w świetlicy
w dniach
:

09.04.2019r.(wtorek) w godz. 11.00 – 17.00

         10.04.2019r.(środa) w godz. 7.00 – 13.00

11.04.2019r.(czwartek) w godz. 8.45 – 13.45

         12.04.2019r.(piątek) w godz. 9.45 – 13.45

Wpłat należy dokonywać do dnia 12.04.2018r., tj. piątku.

OGŁOSZENIE – OBIADY!

  • Drukuj
  • E-mail
Poprawiono: piątek, 05 kwiecień 2019 Opublikowano: piątek, 05 kwiecień 2019
admin_rs

W przypadku podjęcia akcji strajkowej w dniu 08.04.2019r. i w kolejnych dniach strajku stołówka szkolna nie będzie wydawać obiadów.

W związku z tym w maju kwota przy płatności będzie pomniejszona o ilość dni, w których stołówka nie wydawała obiadów (zostaną dokonane odpisy).

Komunikat do rodziców

  • Drukuj
  • E-mail
Poprawiono: piątek, 05 kwiecień 2019 Opublikowano: piątek, 05 kwiecień 2019
Sekretariat

Szanowni Rodzice

Dyrekcja Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Polskich Podróżników w Iławie informuje, że jeśli
w poniedziałek 8.04. rozpocznie się Ogólnopolska Akcja Strajkowa Pracowników Oświaty,
to przystąpią do niej nauczyciele naszej placówki.

W związku z tym, przekazujemy informacje organizacyjne na najbliższy czas:

8.04.-9.04. (poniedziałek, wtorek)

Nie będą odbywać się zajęcia dydaktyczne (lekcje).

Zapewniamy jedynie zajęcia opiekuńcze potrzebującym uczniom klas I, II i III
w ramach świetlicy szkolnej (w godzinach 7.00-17.00).

Prosimy Państwa o wsparcie i zorganizowanie uczniom klas IV-VIII opieki w domu.

W dniach , w których odbywa się strajk, nie będzie wydawany obiad.

10.04.-12.04. (środa-piątek) – Rekolekcje Wielkopostne

organizowane przez parafię św. Brata Alberta w Iławie odbędą się wg nastepującego harmonogramu:

Klasy V,VI,VII – godz. 8.30

Klasy I, II,III, IV – godz.11.30

Klasy VIII – godz. 13.00

Rekolekcje mogą trwać od około 45 do 60 minut.

Przyprowadzenie i odbiór dzieci organizują we własnym zakresie rodzice.

Prosimy o systematyczne i uważne śledzenie informacji w mediach, na stronie naszej szkoły i w E-dzienniku, ponieważ sytuacja może się zmieniać w kolejnych dniach.

Prosimy o systematyczne i uważne śledzenie informacji w mediach, na stronie naszej szkoły i w E-dzienniku, ponieważ sytuacja może się zmieniać w kolejnych dniach.

Wszystkich jeszcze raz prosimy o zrozumienie dla tej wyjątkowej sytuacji, jaka może nadejść w przypadku podjęcia ogólnopolskiej akcji strajkowej.

W razie wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny 89 64941 98

Ewa Michlińska Wicedyrektor
Szkoły podstawowej Nr 4
im. Polskich Podróżników
w Iławie

Do Rodziców uczniów klas I - III

  • Drukuj
  • E-mail
Poprawiono: środa, 03 kwiecień 2019 Opublikowano: środa, 03 kwiecień 2019
Sekretariat

Szanowni Rodzice!

W związku z zapowiadanym strajkiem w jednostkach oświatowych, w tym również w naszej szkole, może zaistnieć sytuacja, w której nasza placówka nie będzie miała możliwości prowadzenia zajęć dydaktycznych oraz zapewnienia opieki Państwa dzieciom.

Jeżeli Państwa dziecko nie ukończyło jeszcze ośmiu lat (liczy się dokładna data urodzenia), to zgodnie z treścią art. 32 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 25 czerwca 1999 r. o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa (Dz.U. 1999 nr 60 poz. 636 ze zm.) w przypadku niespodziewanego zamknięcia szkoły lub przedszkola, gdy nie ma możliwości zapewnienia opieki nad dzieckiem rodzice mogą zając się nimi sami i wystąpić o wypłatę zasiłku opiekuńczego.

W takiej sytuacji należy złożyć do zakładu pracy lub ZUS (w przypadku działalności gospodarczej):

1. Oświadczenie rodzica o sprawowaniu opieki nad dzieckiem w wieku do 8 lat  - druk ZUS ZAS-36 (kliknij tutaj) oraz

2. Wniosek o wypłatę zasiłku opiekuńczego na druku ZUS Z-15A (kliknij tutaj)

Zasiłek opiekuńczy wynosi 80 procent wynagrodzenia.

Druki oświadczenia ZAS-36 i ZUS Z-15A są także dostępne na stronie ZUS oraz udostępnione w sekretariacie placówki.

Jeśli Państwo nie możecie skorzystać z powyższego rozwiązania (ze względu na wiek dziecka lub z innych powodów), informujemy że w świetlicy szkolnej będą zajęcia opiekuńcze-niestety tylko dla ograniczonej liczby dzieci.

W zakresie opieki nad uczniami klas II i III wsparciem będą służyły następujące instytucje: dla uczniów klas trzecich (deklarcaja-kliknij tutaj, oświadczenie-kliknij tutaj) naszej szkoły będą zajęcia w Centrum Aktywności Lokalnej przy ul. Wiejskiej 2d w Iławie a dla uczniów klas drugich (deklarcaja-kliknij tutaj, oświadczenie-kliknij tutaj) naszej szkoły w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie przy ul. Chełmińskiej 1 w Iławie.
Dzieci przynoszą własny prowiant, przychodzą w stroju wygodnym, obowiązkowo i obuwie na zmianę.
Warunkiem udziału dziecka w zajęciach jest wypełnienie i złożenie w sekretariacie naszej szkoły ankiet i oświadczeń (do pobrania w sekretariacie lub ze strony www naszej szkoły) w terminie do godz. 10.00 dnia 5.04.2019r. (piątek).

Strona 15 z 88

  • start
  • Poprzedni artykuł
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • Następny artykuł
  • koniec
przycisk_dokumenty_szkolne.png
zainteresowan.png
1.jpg
spotkania.png

Lekcje i przerwy

dzwonki.jpg
zachowan.png
wychowanie.png

Ostatnio dodane

  • Walentynki - święto miłości i przyjaźni
  • 3 miejsce w Półfinale Mistrzostw Województwa w Piłce Ręcznej
  • Zapisy uczniów do klas pierwszych na rok szkolny 2020/2021
  • Zapisy do klas PIERWSZYCH 2020/2021
  • OPŁATY ZA OBIADY W LUTYM
  • Płatności za obiady / STYCZEŃ 2020r.
  • Życzenia / zimowa przerwa świąteczna
  • Śpiewaj i tańcz, ziemio cała dla Jezusa - JASEŁKA MISYJNE W IŁAWSKIEJ CZWÓRCE
  • Wigilie w klasach I-III
  • Spotkanie z dietetykiem
  • Kartki świąteczne z życzeniami w j. Angielskim
  • Zajęcia opiekuńczo-wychowawcze
  • PŁATNOŚCI ZA OBIADY W GRUDNIU
  • Drużynowy Tenis Stołowy Dziewcząt i Chłopców ????
  • WYRUSZAMY W PODRÓŻ Z ……

Przekaż swój 1%

wzor2.jpg
Facebook

Do zakończenia roku szkolnego pozostało

logo_dziecko_w_sieci.png

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem
JoomlaTemplates.me by Hosting Ratings